Arjen hankaluuksiin saa ohjausta ja neuvontaa pian Lahden palvelutorilta

Takaisin

Sosiaalihuollon ohjaus ja neuvonta Polku muuttaa Harjukadulta Lahden sote-keskuksesta palvelutorille kauppakeskus Trion toiseen kerrokseen, jossa asiakaspalvelu on avoinna 23.9.2021 lähtien. Palvelussa voi asioida ilman ajanvarausta arkisin kello 9–15 välisenä aikana. Muuttopäivänä 22.9. asiakaspalvelu toimii ainoastaan puhelimitse ja chatin välityksellä. Sosiaalihuollon ammattilaisiin voi ottaa yhteyttä puhelimitse 03 819 4850 ja Päijät-Soten verkkosivuilta löytyvässä Chat-palvelussa, jotka molemmat toimivat arkisin kello 9–15. Verkkosivujen Kysy neuvoa -lomakkeella voi ottaa yhteyttä myös ohjaus- ja neuvontapalvelun ollessa suljettuna.

Päijät-Soten sosiaalihuollon ohjaus ja neuvonta tarjoaa tukea erilaisissa sosiaalihuollon palvelutarpeissa. Palvelu on avoin kaiken ikäisille Päijät-Soten alueella asuville. 

Yhteyttä voi ottaa asioissa, jotka liittyvät esimerkiksi arjessa selviytymiseen, asumiseen, liikkumiseen, mielenterveyteen, päihteisiin, lähisuhdeväkivaltaan tai vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen. Lapsiperheille tarjotaan lisäksi tietoa palveluista sekä kasvatukseen ja perhe-elämään liittyvistä kysymyksistä. Apua on tarjolla myös äkillisiin kriisitilanteisiin sekä sairaudesta tai vammasta aiheutuviin tuen tarpeisiin.

Lisätiedot:
johtava sosiaalityöntekijä Tuula Carroll, p. 044 416 3498, tuula.carroll@phhyky.fi

Päijät-Sote kokoaa hyvinvointiyhtymän järjestämät erikoissairaanhoidon, sosiaali- ja perusterveydenhuollon sekä ympäristöterveydenhuollon palvelut yhden nimen alle. Edistämme alueemme asukkaiden terveyttä, hyvinvointia ja toimintakykyä ihmisestä välittäen, yhdessä tehden ja rohkeasti uudistuen.

www.paijat-sote.fi

Julkaistu: 22.09.2021 10.57