Iäkkäiden asiakasohjaus Siiri ottaa käyttöön lisää palvelukanavia

Kategoria:
Takaisin

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä jatkaa neuvonnan ja asiakasohjauksen kehittämistä. Iäkkäiden asiakasohjaus Siiri lisää palvelukanavia torstaina 11. huhtikuuta 5-vuotissyntymäpäivänsä kunniaksi.

asiakasohjaus siiri

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän tiedote 9.4.2019:

Asiakasohjaus Siiri ottaa käyttöön chat-palvelun ja sähköisen Kysy neuvoa -lomakkeen. Chat on avoinna arkisin palvelupisteen aukioloaikoina klo 9-15. Myös paikan päällä ja puhelimitse Siirissä voi edelleen asioida kuten tähänkin asti.
 
Asiakasneuvonnan palveluihin voi tutustua kahvitarjoilun lomassa torstaina asiakasohjaus Siirissä Lahdessa, Saimaankadun ja Vapaudenkadun kulmassa.
 
Neuvontaa ja asiakasohjausta kehittämällä hyvinvointiyhtymä parantaa palveluiden saavutettavuutta ja helpottaa asiointia. Monikanavaisuus mahdollistaa sen, että asiakas voi valita eri palvelukanavista tarpeisiinsa parhaiten sopivan: soittaa puhelimella, käydä toimipisteessä paikan päällä tai asioida digitaalisesti ajasta ja paikasta riippumatta.

Lisätietoja:
asiakasohjauksen tulosaluejohtaja Corinne Soini, 050 387 8746

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä tarjoaa erikoissairaanhoidon, sosiaali- ja perusterveydenhuollon sekä ympäristöterveydenhuollon palveluja Päijät-Hämeessä. Edistämme alueemme asukkaiden terveyttä, hyvinvointia ja toimintakykyä ihmisestä välittäen, yhdessä tehden ja rohkeasti uudistuen.

www.phhyky.fi

Julkaistu: 09.04.2019 10.54